.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صعود سایپاشمال به مرحله بعدی جام حذفی

 تیم سایپا شمال قائمشهر در دور نخست جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با برتری مقابل حریف کرمانی موفق شد به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

به گزارش فارس ، شامگاه جمعه تیم سایپا شمال قائمشهر که در دور نخست رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور که در حضور حدود 200 تماشاگر میزبان مس سرچشمه رفسنجان کرمان در ورزشگاه شهدای ساری بود، در نهایت یک بر صفر میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

تنها گل این بازی را امیر محمدی کاپیتان و مدافع مس سرچشمه رفسنجان کرمان به اشتباه وارد دروازه تیم خود کرد.

نیمه نخست این بازی به جز در یکی دو صحنه از سوی بازیکنان هر دو تیم کم تحرک و کسل‌کننده برگزار شد.

اما نیمه دوم پرتحرک‌تر و تماشایی‌تر از سوی هر دو برگزار شد و می‌توان گفت که تمام اتفاقات بازی در 15 دقیقه بود.

در دقیقه 63 بازی توپ ارسالی که هادی ریاحی کاپیتان سایپا شمال روی دروازه مس سرچشمه رفسنجان کرمان فرستاد، امیر محمدی کاپیتان مس سرچشمه به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد و این گل موجب شد تا نماینده مازندران به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور صعود کند و حریف تیم لیگ برتری فجر سپاسی شیراز شود.

البته در ادامه بازیکنان دو تیم سه بار موفق به باز کردن دروازه‌ها شدند که هر سه گل بازی از سوی داور مسابقه مردود و آفساید اعلام شد.

دو دقیقه بعد بازیکن سایپا شمال قائمشهر سهیل هزارجریبی موفق شد دروازه مس سرچشمه رفسنجان کرمان را در دقیقه 65 باز کند که داور این گل را آفساید اعلام کرد.

در دقیقه 68 بازی نیز علی قربانی مهاجم مس سرچشمه کرمان موفق شد روی اشتباه مدافعان و دروازه سایپا شمال قائمشهر دروازه نماینده مازندران را باز کند که داور این گل نیز مردود و آفساید اعلام کرد.

این پایان کار نبود و هادی ریاحی یک بار در دقیقه 76 موفق شد از روی ضربه ایستگاهی دروازه مس سرچشمه رفسنجان کرمان را باز کند که داور به علت خطای مهاجم سایپا روی دروازبان مس سرچشمه این گل را نیز مردود اعلام کرد.

در دقیقه 78 نیز سهیل هزار جریبی بازیکن سایپا شمال در موقعیت گل قرار گرفت که با بی‌دقتی موفق به گلزنی نشد.

این بازی که با قضاوت مسعود رهبرفام در ساری برگزار شد، داور مسابقه در یک بازی پر برخورد به هفت بازیکن دو تیم کارت زرد نشان داد.

در این بازی سهم بازیکنان سایپا شمال سه کارت زرد و سهم بازیکنان مس سرچشمه کرمان چهار کارت زرد از داور مسابقه بود.

هادی ریاحی، محمد طاهری و عیسی پرتو از سایپا شمال قائمشهر و روح‌الله بیگدلی، علی نامور، علی عافیت طلب و مهران حسینی از مس سرچشمه رفسنجان کرمان از داور این دیدار با دریافت کارت زرد جریمه شدند.

مربیان دو تیم به ویژه مهدی مهابادی و ابراهیم تهامی از مس سرچشمه رفسنجان کرمان بارها از نحوه قضاوت رهبرفام داور این دیدار اعتراض می کردند.

تیم سایپا شمال قائمشهر با برتری یک بر صفر مقابل مس سرچشمه  رفسنجان کرمان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور پنجشنبه 30 آذر در ورزشگاه شهدای ساری میزبان تیم لیگ برتری فجر سپاسی شیراز است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.179 seconds.